Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 281
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

مهدی صرامی معاون  بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان در روز ملی صادرات چشم انداز بازار یابی و فروش شرکت را تشریح کرد و گفت:  برنامه‌های آتی برای توسعه صادرات؛ توسعه بیشتر سبد محصولات صادراتی، افزایش حجم صادرات، تنوع بخشی بیشتر به مقاصد صادراتی، توسعه بیشتر ترم های فروش، استانداردسازی ساختار فروش جهت همراستایی هرچه بیشتر با مدل های جهانی، ریبرندینگ و جلب نظر مجدد و متفاوت ذینفعان از برنامه های  چشم انداز پالایشگاه اصفهان محسوب می گردد.

12 سال فعالیت در بخش صادرات  زمینی و دریایی/ دست یابی به سبدی متنوع از محصولات و بازارهای گسترده در سطح منطقه

بورس24 : مهدی صرامی معاون  بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان در روز ملی صادرات چشم انداز بازار یابی و فروش شرکت را تشریح کرد و گفت:  برنامه‌های آتی برای توسعه صادرات؛ توسعه بیشتر سبد محصولات صادراتی، افزایش حجم صادرات، تنوع بخشی بیشتر به مقاصد صادراتی، توسعه بیشتر ترم های فروش، استانداردسازی ساختار فروش جهت همراستایی هرچه بیشتر با مدل های جهانی، ریبرندینگ و جلب نظر مجدد و متفاوت ذینفعان از برنامه های  چشم انداز پالایشگاه اصفهان محسوب می گردد.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان نیز از رشد چشمگیر صادرات این شرکت و گسترش بازارهای هدف در ۱۲ سال اخیر خبر داد.

مسعود اسدی با اشاره به آغاز صادرات این شرکت از سال ۱۳۹۳ گفت: «پالایشگاه اصفهان نخستین شرکت پالایشی کشور بود که موفق به اخذ مجوز صادرات حلال ها از شرکت ملی پالایش و پخش و دفتر صادرات گمرک ایران گردید و مبادرت به صادرات مستقیم محصولات ویژه نمود. »

وی اظهارداشت:  «فعالیت صادراتی شرکت در همین سال با فروش محصول حلال ۴۰۲ شروع شد و امروز، پس از گذشت ۱۲ سال، به سبدی متنوع از محصولات و بازارهای گسترده در سطح منطقه دست یافته ‌است.»

اسدی افزود: «در سال ۱۳۹۶ نخستین صادرات دریایی پالایشگاه اصفهان انجام شد و در سال‌های اخیر، به‌ ویژه در سال  ۱۴۰۳، روند صادرات با رشد قابل توجهی همراه بوده است. طی این سال‌ها، به میزان 1.064.954 تن انواع محصولات پالایشی به ارزش ۴۳۲ میلیون دلار از طریق ۳۱۰۰ اظهارنامه گمرکی که به وسیله 45.516 تانکر و 130 کشتی به بازارهای بین‌المللی صادر شده است.

به گفته‌  مدیر بازاریابی و فروش، توسعه سبد محصولات صادراتی از جمله دستاوردهای مهم این دوره بوده است: « این شرکت با افزودن گوگرد از سال ۱۳۹۹ ، نفتا در سال ۱۴۰۰، حلال‌های ۵۰۲، 5۰۳ و گازمایع در سال ۱۴۰۲ و در نهایت نرمال بوتان در سال ۱۴۰۳ ، توانسته است  ترکیب صادراتی خود را غنی‌تر و رقابتی‌تر نماید.»

مسعود اسدی ترکیب محصولات صادراتی را شامل گوگرد، حلال‌های ۴۰۲، ۵۰۲ و ۵۰۳، گازمایع، نفتای سنگین، نرمال بوتان و نرمال هگزان عنوان کرد و افزود: «از نظر تناژ، بیشترین سهم به گازمایع با ۳۲ درصد، سپس گوگرد و حلال ۴۰۲ هرکدام با ۲۸ درصد اختصاص دارد. اما از نظر ارزش دلاری، حلال ۴۰۲ بیشترین سهم را در بین محصولات صادراتی دارد.»

وی  با اشاره به گسترش بازارهای هدف گفت:«در حال حاضر محصولات پالایشگاه اصفهان به کشورهای هند، موزامبیک، قطر، عمان، عراق، چین، ترکیه، ترکمنستان، پاکستان، امارات، افغانستان، ارمنستان و آذربایجان صادر می‌شود که در این میان، افغانستان و پاکستان بیشترین سهم را در واردات محصولات پالایشگاه  دارند.»

 مدیر بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان در پایان با اشاره به استفاده از ترم‌های بین‌المللی فروش EXW، FCA، FOB و CPT تأکید کرد: «پالایشگاه اصفهان با تکیه بر استانداردهای جهانی، کیفیت بالای محصولات و حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای، مسیر جهانی‌شدن را با قدرت، استمرار و نگاه توسعه‌محور ادامه می‌دهد.»

منبع خبر: روابط عمومی پالایش نفت اصفهان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 276
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24